Orodja

Iskanje Stopenj DDV EU — Standardne & Znižane

Poiščite standardno stopnjo DDV in znižane stopnje DDV za države EU.

Kako uporabljati to iskanje stopenj DDV EU

Izberite državo za prikaz standardne stopnje DDV in vseh konfiguriranih znižanih stopenj DDV.

Koledar sprememb stopenj

Spremembe, ki že veljajo, in poznejše spremembe, ki veljajo šele na navedeni datum.

  1. Kazahstan Znižana stopnja 5% → 10% Prihajajoče
  2. Tadžikistan Standardni DDV 14% → 13% Prihajajoče
  3. Bolgarija Valuta BGN → EUR
  4. Finska Znižana stopnja 14% → 13.5%
  5. Kazahstan Standardni DDV 12% → 16%
  6. Romunija Standardni DDV 19% → 21%
  7. Estonija Standardni DDV 22% → 24%
  8. Kanada Regionalna stopnja 15% → 14%
  9. Izrael Standardni DDV 17% → 18%
  10. Slovaška Standardni DDV 20% → 23%
  11. Finska Standardni DDV 24% → 25.5%

Pregled stopenj DDV

Država Standardni DDV Znižani DDV
Nemčija
DE · MwSt
Uradni vir
19.00 %
7.00 % Znižana stopnja
Francija
FR · TVA
Uradni vir
20.00 %
2.10 % Posebej znižana stopnja
5.50 % Znižana stopnja
10.00 % Dodatna znižana stopnja
Italija
IT · IVA
Uradni vir
22.00 %
4.00 % Posebej znižana stopnja
5.00 % Znižana stopnja
10.00 % Dodatna znižana stopnja
Španija
ES · IVA
Uradni vir
21.00 %
4.00 % Posebej znižana stopnja
10.00 % Znižana stopnja
Poljska
PL · VAT
Uradni vir
23.00 %
5.00 % Znižana stopnja
8.00 % Dodatna znižana stopnja
Nizozemska
NL · BTW
Uradni vir
21.00 %
9.00 % Znižana stopnja
Belgija
BE · TVA
Uradni vir
21.00 %
6.00 % Znižana stopnja
12.00 % Dodatna znižana stopnja
Švedska
SE · moms
Uradni vir
25.00 %
6.00 % Znižana stopnja
12.00 % Dodatna znižana stopnja
Avstrija
AT · USt
Uradni vir
20.00 %
10.00 % Znižana stopnja
13.00 % Dodatna znižana stopnja
Irska
IE · VAT
Uradni vir
23.00 %
4.80 % Posebna stopnja

Za upravičeno živino in določene kmetijske dobave.

9.00 % Dodatna znižana stopnja
13.50 % Znižana stopnja
Danska
DK · moms
Uradni vir
25.00 % —
Češka
CZ · DPH
Uradni vir
21.00 %
12.00 % Znižana stopnja
Portugalska
PT · IVA
Uradni vir
23.00 %
6.00 % Znižana stopnja
13.00 % Dodatna znižana stopnja
Finska
FI · ALV
Uradni vir
25.50 %
10.00 % Znižana stopnja
13.50 % Dodatna znižana stopnja
Grčija
GR · ΦΠΑ
Uradni vir
24.00 %
4.00 % Regionalna stopnja

Samo za določena območja; preverite lokalne pogoje.

6.00 % Znižana stopnja
9.00 % Regionalna stopnja
13.00 % Dodatna znižana stopnja
17.00 % Regionalna stopnja
Madžarska
HU · ÁFA
Uradni vir
27.00 %
5.00 % Znižana stopnja
18.00 % Dodatna znižana stopnja
Romunija
RO · TVA
Uradni vir
21.00 %
11.00 % Znižana stopnja
Slovaška
SK · DPH
Uradni vir
23.00 %
5.00 % Znižana stopnja
19.00 % Dodatna znižana stopnja
Bolgarija
BG · ДДС
Uradni vir
20.00 %
9.00 % Znižana stopnja
Hrvaška
HR · PDV
Uradni vir
25.00 %
5.00 % Znižana stopnja
13.00 % Dodatna znižana stopnja
Litva
LT · PVM
Uradni vir
21.00 %
5.00 % Znižana stopnja
12.00 % Dodatna znižana stopnja
Slovenija
SI · DDV
Uradni vir
22.00 %
5.00 % Znižana stopnja
9.50 % Dodatna znižana stopnja
Latvija
LV · PVN
Uradni vir
21.00 %
5.00 % Znižana stopnja
12.00 % Dodatna znižana stopnja
Estonija
EE · km
Uradni vir
24.00 %
9.00 % Znižana stopnja

Za upravičene tiskane in založniške izdelke.

13.00 % Stopnja za nastanitev

Za upravičene hotelske in nastanitvene storitve.

Ciper
CY · VAT
Uradni vir
19.00 %
3.00 % Posebej znižana stopnja
5.00 % Znižana stopnja
9.00 % Dodatna znižana stopnja
Luksemburg
LU · TVA
Uradni vir
17.00 %
3.00 % Posebej znižana stopnja
8.00 % Znižana stopnja
14.00 % Prehodna stopnja
Malta
MT · VAT
Uradni vir
18.00 %
5.00 % Znižana stopnja
7.00 % Dodatna znižana stopnja
12.00 % Prehodna stopnja
Združeno kraljestvo
GB · VAT
Uradni vir
20.00 %
5.00 % Znižana stopnja
Švica
CH · MWST
Uradni vir
8.10 %
2.60 % Znižana stopnja
3.80 % Stopnja za nastanitev

Za upravičene hotelske in nastanitvene storitve.

Norveška
NO · MVA
Uradni vir
25.00 %
12.00 % Znižana stopnja

Za upravičen potniški prevoz, nastanitev in izbrane kulturne storitve.

15.00 % Dodatna znižana stopnja

Za upravičena živila po nacionalnih pravilih.

Islandija
IS · VSK
Uradni vir
24.00 %
11.00 % Znižana stopnja
Lihtenštajn
LI · MWST
Uradni vir
8.10 %
2.60 % Znižana stopnja
3.80 % Stopnja za nastanitev

Za upravičene hotelske in nastanitvene storitve.

Monako
MC · TVA
Uradni vir
20.00 %
2.10 % Posebej znižana stopnja
5.50 % Znižana stopnja
10.00 % Dodatna znižana stopnja
Andora
AD · IGI
Uradni vir
4.50 %
1.00 % Znižana stopnja
9.50 % Posebna stopnja
San Marino
SM · Monofase
Uradni vir
17.00 %
2.00 % Posebej znižana stopnja
7.00 % Znižana stopnja
Ukrajina
UA · ПДВ
Uradni vir
20.00 %
7.00 % Znižana stopnja
14.00 % Dodatna znižana stopnja
Srbija
RS · PDV
Uradni vir
20.00 %
10.00 % Znižana stopnja
Črna gora
ME · PDV
Uradni vir
21.00 %
7.00 % Znižana stopnja
Bosna in Hercegovina
BA · PDV
Uradni vir
17.00 % —
Albanija
AL · TVSH
Uradni vir
20.00 %
6.00 % Znižana stopnja
10.00 % Dodatna znižana stopnja

For qualifying agricultural inputs under national rules.

Severna Makedonija
MK · ДДВ
Uradni vir
18.00 %
5.00 % Znižana stopnja
10.00 % Dodatna znižana stopnja
Moldavija
MD · TVA
Uradni vir
20.00 %
8.00 % Znižana stopnja
Kosovo
XK · TVSH
Uradni vir
18.00 %
8.00 % Znižana stopnja
Gruzija
GE · დღგ
Uradni vir
18.00 % —
Turčija
TR · KDV
Uradni vir
20.00 %
1.00 % Posebej znižana stopnja
10.00 % Znižana stopnja
Kazahstan
KZ · ҚҚС
Uradni vir
16.00 %
5.00 % Znižana stopnja
Uzbekistan
UZ · QQS
Uradni vir
12.00 % —
Azerbajdžan
AZ · ƏDV
Uradni vir
18.00 % —
Armenija
AM · ԱԱՀ
Uradni vir
20.00 % —
Kirgizistan
KG · КНС
Uradni vir
12.00 % —
Tadžikistan
TJ · ААХ
Uradni vir
14.00 %
7.00 % Znižana stopnja
5.00 % Dodatna znižana stopnja
Japonska
JP · JCT
Uradni vir
10.00 %
8.00 % Znižana stopnja

Za upravičena živila po nacionalnih pravilih.

Kanada
CA · GST/HST
Uradni vir
5.00 % —
Južna Koreja
KR · VAT
Uradni vir
10.00 % —
Avstralija
AU · GST
Uradni vir
10.00 % —
Mehika
MX · IVA
Uradni vir
16.00 %
8.00 % Regionalna stopnja
Savdska Arabija
SA · VAT
Uradni vir
15.00 % —
Združeni arabski emirati
AE · VAT
Uradni vir
5.00 % —
Singapur
SG · GST
Uradni vir
9.00 % —
Izrael
IL · VAT
Uradni vir
18.00 % —
Južna Afrika
ZA · VAT
Uradni vir
15.00 % —
Nova Zelandija
NZ · GST
Uradni vir
15.00 % —